Bestellen

Plaatsen van een bestelling: Bij Overveensevleeshouwerij.nl kunt u een bestelling plaatsen met of zonder account. Wilt u geen account aanmaken dan is dat uiteraard geen probleem; enig nadeel voor u is dat, bij een eventuele volgende bestelling, uw gegevens opnieuw ingevoerd dienen te worden. Voer bij uw bestelling de gevraagde gegevens in en rond de bestelling af. U ontvangt een bevestiging van de bestelling op het door u opgegeven emailadres. Indien u wel een account aanmaakt worden uw persoonlijke gegevens bij een volgende bestelling automatisch geladen nadat u bent ingelogd. Wij houden u dan ook op de hoogte van onze aanbiedingen.

Account aanmaken: Ga voor het aanmaken van een account naar ‘mijn account’ en volg de instructies op de pagina.

Wachtwoord vergeten: Heeft u al een account maar ben u het wachtwoord vergeten. Ga dan naar ‘Inloggen’ en klik op ‘Wachtwoord vergeten’. Een nieuw wachtwoord wordt dan naar uw emailadres gestuurd.

Afleveradres: Het is mogelijk om de bestelde artikelen op een ander adres te laten bezorgen dan het factuuradres. U kunt tijdens het afronden van de bestelling een ander afleveradres kiezen.

Levertijden: Binnen een straal van 20 kilometer rond Haarlem verzorgen wij het transport zelf (van maandag t/m vrijdag), bevindt het afleveradres zich verder weg dan neemt PostNL Food het stokje van ons over. De leverdagen zijn in dat geval maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag, LET OP NIET OP WOENSDAG EN ZATERDAG. Levering geschiedt tussen 17.00 en 22.00 uur. Het is van belang dat u de track and trace code van uw bestelling in de gaten houdt en op het aangegeven tijdstip te bestemder plaatse bent: aangezien het gekoeld transport betreft bestaat er geen mogelijkheid uw bestelling een tweede keer aan te bieden. Nadat u besteld hebt krijgt u automatisch een track and trace code van ons toegezonden.

Retour sturen: Hoewel wij ervan overtuigd zijn dat u tevreden zult zijn met de kwaliteit van het geleverde, kan het uiteraard altijd gebeuren dat er iets niet geheel naar uw wensen is. Wij verzoeken u in dit geval dat ons direct te laten weten zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken; uw tevredenheid is tenslotte ons doel. Aangezien het hier om gekoeld transport van verse voedingswaren gaat is retour zenden helaas niet mogelijk (dit geldt uiteraard alleen voor bestellingen die via PostNL Food afgeleverd worden, voor het oplossen van eventuele problemen binnen voornoemde straal van 20 kilometer rond Haarlem kan ‘maatwerk’ geboden worden).

Wij zijn ervan overtuigd dat u enthousiast bent over onze producten. Het is onwaarschijnlijk, maar mocht u niet tevreden zijn, laat u dat ons dan direct weten. Wij staan voor onze kwaliteit en lossen graag uw ontevredenheid op. Het is helaas niet mogelijk uw bestelling retour te sturen omdat dit gekoeld dient te zijn.

Algemene voorwaarden: Deze kunt u hier vinden

Betalen

Vanuit Nederland: Bestellingen vanuit Nederland kunnen betaald worden via iDEAL. Kies tijdens het bestellen voor betaalmethode iDEAL. U rekent dan af via uw vertrouwde internetbankieromgeving. Vele andere opties zijn ook beschikbaar.

Prijzen: De prijzen van alle artikelen op deze website zijn inclusief BTW.

Bezorgkosten Kosten zijn € 9,95 per bestelling. Geen bezorgkosten binnen Nederland bij bestellingen boven de 75 euro. Bezorgen is vooralsnog alleen in Nederland mogelijk. Neem contact op voor bestellingen naar het buitenland.